HONG KONG don. 22-11-2012 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu HONG KONG don. 22-11-2012 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

HONG KONG don. 22-11-2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

22 November 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Trein HKD100. Taxi HKD 350. We worden voor het hote ageze. Inchecken en even naar buiten kijken hoe hoog we zitten en hoe het uitzicht is. Pima kamer. We gaan er op it. De straat op: allmaal kraampjes met groenen, fruit, vlees, vis, diverse kleiding, ja van alles wat je op een markt tegen kunt komen
We hebben bij de Mac iets gegeten, die is vlakbij het hotel gelegen in een groot winkelcentum.
Wennen aa de nieuwe tijd en toch om 10.00 ur Hong Kongtijd naar bed.
We vielen als ee blok in slaap.

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012