Van AUCKLAND naar OSAKA vr. 18 jan. 2013 - Reisverslag uit Osaka, Japan van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu Van AUCKLAND naar OSAKA vr. 18 jan. 2013 - Reisverslag uit Osaka, Japan van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

Van AUCKLAND naar OSAKA vr. 18 jan. 2013

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

21 Januari 2013 | Japan, Osaka

We hebben wel geslapen, maar ook dikwijls wakker. Je slaapt in een Airporthotel en dan kun je verwachten dat er 's nachts gasten komen. Als je dan een Kiwihotel hebt zijn de muren erg dun en lijken de buren wel bij jou binnen te zitten. Maar enfin.
Ring, ring, half 6: good morning!
06.00uur: busje komt zo.
06.10uur komen we aan op Auckland Airport, koffers sealen, inchecken, (uurtje in de rij) ontbijtje. NZdollars inwisselen voor Japanse Yen! We krijgen 22.000Yen, 4 biljetten, maar dat zal straks wel anders zijn. Om 08.00uur kunnen we door de security naar Gate 2, om 08.45uur zullen we vertrekken. Dat wordt wel wat later. Nu vliegen we in ruim 10 uur naar Osaka. We hebben 2 stoelen in een rij van 3 in het middenschip, dus ruimte genoeg. Lekkere maaltijden gehad, met een Japans tintje als je dat wilde. Om 19.30 NZtijd zijn we geland, nadat we de koffers hadden opgehaald was de aansluiting met de bus vrijwel meteen. Een uurtje met de bus naar Uehommachi Station en zo'n 10 minuutjes lopen naar het hotel.
Hotel Internatiol House Osaka.
De busrit verliep prima, je moet wel eerst vantevoren je kaartje kopen uit de kaartjesmachine, maar de buschauffeur kwan ff helpen. Het is hier 5 graden en al wat donker. Osaka is een grote lichtjesstad. Jullie begrijpen wel dat we vanavond niets meer ondernemen, ook al is er een behoorlijk winkelcentrum vlak bij. Ik ga mijn horloge op Japanse tijd zetten. Van 23.30 naar 19.30. Bij jullie is het dan 11.30uur.
Onze hotelkamer is op de 6de verdieping, ruime kamer met 2zitsbankje en zitje.
Tot morgen.

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012