JAPAN ???????????!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Osaka, Japan van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu JAPAN ???????????!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Osaka, Japan van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

JAPAN ???????????!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

20 Januari 2013 | Japan, Osaka

Lieve familie, vrienden en kennissen, helaas is Japan niet het land wat wij in Nederland denken dat het is.
Een half mens op 10.000 spreekt een beeeeetje Engels.
Techniek? Hoezo? slome. trage computers, geen wifi.
Dus jullie moeten wachten onze fijne gezellige ervaringen hier te delen tot we weer in Nederland zijn.
Ook foto's oploaden lukt hier niet.
De Engelssprekende dames hier bij de hotel info helpen wel, maar weten/kennen ook niet alles. Zij adviseren ons om in Osaka te blijven en Engels te blijven spreken.
Dacht het niet!!!!
Tot gauw

Dus Bjorn, ook voor jou helaas geen contact meer denk ik. groetjes, knuffel tot maandag. papa en mama

• 20 Januari 2013 - 09:42

Marco En Christel:

Hoihoi Hans en Jeanneke,
    Alweer op de terugreis, wat gaat zo de tijd toch snel. Geniet nog even in Japan. En als Engels niet werkt, doe het dan gewoon op zijn Veghels, dat verstaan ze misschien wel :)
    Veel plezier nog daar en een goede reis terug. Marco en Christel

• 20 Januari 2013 - 11:31

Jan En Marie-José:

Lieve Hans en Jeanne,

Voor jullie zit het er al bijna weer op.
    Met een hoofd vol met ervaringen en belevenissen
    en een koffer vol met herinneringen en vuile was......
    komen jullie weer lekker naar jullie eigen Slotje.
    Daar eerst maar eens tot rust en op verhaal komen!!!
    Hier zijn inmiddels de beentjes al veel van de vloer geweest.
    De carnavalskriebels zijn er al volop!!!

We gaon hier nog zeker efkes dûr !!
    Een boeren AJUUS!!!

Een hele goede reis en tot gauw.

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012