KERIKERI ma. 14 jan. 2013 - Reisverslag uit Kerikeri Inlet, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu KERIKERI ma. 14 jan. 2013 - Reisverslag uit Kerikeri Inlet, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

KERIKERI ma. 14 jan. 2013

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

14 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Kerikeri Inlet

En zo begon het ook! Rond half 10 werden we wakker. Rustig aan opstaan, aankleden, ontbijtje, je weet wel hoe dat kan gaan! Vandaag in Kerikeri rondgewandeld en wat gewinkeld. Naar de Stonehouse geweest en de Missionary, gelegen aan de rivier. Het was te warm om meer te ondernemen, wel lekker geluncht samen. Teruggekomen bij Esther en Coen wat op de kamer gerommeld, boodschapjes opgeruimd. Elisa had wat vriendinnen te gast en wij genoten van een fris drankje. We hadden ook naar de Raimbow Falls willen gaan, maar wij hadden die afslag helemaal niet gezien. Eigenlijk niet te missen en al tig keer langsgereden!! Coen, Esther, Elisa en de vriendinnen lachte er erg hartelijk om, hoe kan dat:niet gezien? Slechts 2 minuten vanaf hier!! Ongelovige Thomas (Jeanneke) trok de stoute schoenen aan en ging kijken........
O N G E LO OF L IJ K ...........
Nog geen 2 minuten lopen zijstraat rechts: Rainbow Road!!!!! Toen maar meteen doorgewandeld........en ja hoor daar hoorde en zag ik de waterval. Ja, ja, de zoveelste waterval, maar wel een grote. Ik ben toch blij dat ik die wandeling gemaakt heb. Teruggekomen iedereen lachen natuurlijk. Geeft niet, hoort er bij als je.............
Daarna nog een frisse duik in het zwembad genomen en ff lekker gedobberd op het luchtbed, heerlijk. Coen zorgde weer voor een lekker hapje, pasta vandaag en erg lekker. Esther en Elisa ging met hartsvriendinnen uit eten. Coen en Hans keuvelde de avond vol met voetbalherinneringen. Coen over "zijn" RKDEO (Nootdorp) en Hans uiteraard over "zijn" Blauw Geel. Coen is ook Feyenoorder in hart en nieren. Toch wel weer leuk dat gebabbel over voetbal!! Ik probeer nog eens wat foto's te plaatsen, maar geef het op. Coen adviseert het morgen met Esther en/of Elisa te doen, die zijn daar volgens hem "ervaren" in. Het wordt wat frisser en de beestjes beginnen te bijten, we gaan naar binnen