KERIKERI di. 15 jan. 2013 - Reisverslag uit Kerikeri Inlet, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu KERIKERI di. 15 jan. 2013 - Reisverslag uit Kerikeri Inlet, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

KERIKERI di. 15 jan. 2013

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

15 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Kerikeri Inlet

Hallo allemaal, vandaag onze laatste dag hier.
Na het ontbijt gaan we de auto wassen, met de hand, borstels, spons en goei zeep.
Daarna een lekker bekske koffie en.....................
Met mijn fotos aan de gang. Als Coen en Esther thuis komen gaat Hans met Coen mee een nieuwe waterpomp halen en Esther legt me het een en ander uit voor mijn foto's. Gelukkig het lukt me een heel eind. Dus lieve mensen, jullie kunnen nu heel wat foto's gaan bekijken.
Vanavond gaan we uit eten, naar cafe Jeruzalem, een Iraelisch tentje. En we mogen wel zeggen dat het eten er heerlijk was. Thuisgekomen hebben we nog een afzakkertje, een ijsje, nog een ander afzakkertje genomen en heeeeeeeeeel gezellig zitten buurten.
Vanavond hebben we weer een gigantisch prachtige sterrenhemel, met de melkweg weer goed zichtbaar. Mijn wasje is weer helemaal klaar dus de koffers kunnen gepakt worden.
Welterusten en morgen weer gezond op. Daaaaaaaaaaag

• 15 Januari 2013 - 12:09

Nancy:

Nog bedankt voor je telefoontje met Tygo's verjaardag.
    Super leuk !
    Geniet nog maar heel even samen.
    Voor je het weet ben je weer in ons koude kikkerlandje.
    We hebben sneeuw vandaag !
    Wat gaaf om de foto's nu te zien.
    Tot snel gr Nancy

• 15 Januari 2013 - 19:27

Anja:

heb even alle fotos tot nu toe gezien super vet en gaan jullie nu nog een paar dagen naar japan
    en dan de terugreis geniet er nog maar even van en we zien jullie ook graag weer terug.
    Bjorn had zijn verjaardag goed verzorgd zijn niets tekort gekomen een echte gastheer.
    Verder hier niks nieuws groetjes vanuit venhorst.

• 17 Januari 2013 - 12:09

Ineke:

hallo hans en jeanneke
    mooi was die tijd in n z
    en nu inpakken en terug naar huis ik zal je verhalen en foto,s missen
    wat hebben jullie veel gezien en mee gemaakt nog heel lang zullen jullie hiervan nog nagenieten
    en wij met jullie als we jullie weer live horen en zien een hele goede terug reis en tot ziens

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012