KERIKERI vr. 11 jan. 13 - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu KERIKERI vr. 11 jan. 13 - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

KERIKERI vr. 11 jan. 13

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

13 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

Goed uitgerust vertrekken we, na wat boodschappen gedaan te hebben, richting Kerikeri. Het is een lange rit, maar de airco in de auto is perfect en zo hebben wij weinig last van de warmte. Het wordt vandaag weer een warme dag met hoge temeperaturen. We nemen op tijd onze rustpauzes en als we een tijdje door het vlakke land rijden, wordt het drukker op de wegen. We naderen Auckland.
Jeeminee, wat een big city!
Het verkeer rolt hier gewoon door: uitvoegen, invoegen, 3 rijbanen, 4 rijbanen, 2 rijbanen. No worries, no worries. Alles verloopt als een tierelier.
Door de bergen rijden we verder. Om goed 4 uur zijn we (al) bij Esther en Coen de Wolf. Zij liggen lekker in het zwembad, hadden ons nog niet verwacht, maar ontvangen ons erg hartelijk. Had vanmorgen gebeld hoe laat we ongeveer aanrijden, maar zijn lekker opgeschoten. Drankje er bij, spullen uitgepakt en dan nemen wij ook een heerlijke frisse duik. Terwijl wij ons opfrissen gaan Esther en Coen intussen een Kiwi bbq klaarmaken. Dat betekent dat het bbq vlees, de bijgerechten en salade meteen allemaal op tafel komen. Het is heeeeeerlijk!!!! Onder het smullen vertelt Coen het een en ander van de tijd dat Bjorn, Adje en Perry hier zijn geweest. Het wordt een keigezellige avond. Als we naar bed gaan, wij slapen in de sleep-out, doet Coen alle lichten uit om ons naar de sterren te laten kijken.
Prachtig!!!!!!!!
Sterren?????
We krijgen de hele melkweg te zien. Amazing!!
Geweldig mooi, maar we gaan toch naar bed, onze luikjes vallen dicht.

• 13 Januari 2013 - 11:40

Rinie & Annie:

Hallo luitjes,
    het blijft leuk om jullie reisverslag te lezen.Maar ook aan al dit moois komt een einde.Zijn jullie nu aan je laatste week in NZ?
    Dat word afkicken wanneer jullie weer thuis zijn het is toch een hele tijd dat je van huis weg bent.
    Nog heel mooie dagen samen geniet van de zon,hier schijnt hij ook wel maar het word koud hier.
    Groetjes uit Veghel van Rinie & Annie.

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012