DERDE KERSTDAG 27 december 2012 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu DERDE KERSTDAG 27 december 2012 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

DERDE KERSTDAG 27 december 2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

27 December 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We noemen het maar ' memorial day'. 23 jaar na..........
Maar we zijn de dag goed begonnen. Gezellig ontbijt met wat Nederlandse dames en een Duits echtpaar.
Anne Verschoor is ruim op tijd klaar en we vertrekken richtong Kaikoura. De bewolking gaat over in regen.
In Kaikoura aangekomen hebben we eerst Anne bij haar hostel afgezet en zijn toen doorgereden naar Sunrise Lodge. Een eenvoudig, maar goed onderkomen. We hebben een dormroom met 3 bedden en we slapen er ook met drieen. We kunnen achteruit wandelen naar het strand en naar het opstapstation voor de whale watching. Wel goed uitkijken als we de treinrails oversteken!
Het is intussen droog geworden en we gaan het stadje verkennen.
Veel winkeltjes, veel eettentjes met alle soorten aziatische tentjes.
En natuurlijk souvenirwinkeltjes. Bij de I site geinformeerd wat de mogelijkheden zijn. Morgen gaan we mt de boot de whale watch doen. Vandaag een kort verhaaltje, maar in ieder geval wat leesvoer voor jullie. Het blijft hier bewolkt en fris.
And we?
We'll keep on smiling and enjoy.

• 27 December 2012 - 11:38

Björn:

Hier is het nu droog en 8 graden..
    Heb nog geen walvis gezien vandaag :P maar wellicht verandert dat nog..
    Keep on enjoying!

• 27 December 2012 - 12:30

Agnes:

hoi Jeanne en Hans
    Ik herdenk met jullie mee vandaag, is toch logisch.
    en weer bedankt voor het leesvoer
    little sister is wachting you ha hi ho
    groetjes xxx Agnes

• 29 December 2012 - 14:05

Rob Sam Angéle:

Hallo luitjes,
    We herdenken natuurlijk met jullie mee! Had het prentje van Niels van de week in mijn hand . . . . . .
    Voor nu geniet nog volop van jullie avontuur! Have fun!!! xxx

• 01 Januari 2013 - 17:21

Bert En Thea Van Os:

hoi hoi jeanneke en hans de beste wensen voor 2013 en nog veel reis plezier

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012