ARROWTOWN Zon. 16 Dec. 2012 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu ARROWTOWN Zon. 16 Dec. 2012 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

ARROWTOWN Zon. 16 Dec. 2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

17 December 2012 | Nieuw Zeeland, Te Anau

De zon lachte ons alweer tegemoet.
In ons onderkomen hadden we gratis Wifi, maar mijn Samsung kan niet alles verwerken. Nog niet voldoende apps beschikbaar.
Gisteren bij Hackett Staion al veel bijgewerkt en vandaag mag ik daar proberen mijn foto's op de site te zetten. Kwam er later achter dat we de "Ferg" vergeten waren te plaatsen.
Al met al weer zo'n kleine 2 uurtjes aan deze hobby besteed terwijl Hans buiten lekker en ommetje maakte. Kostte wel wat tijd en werk, maar ben dan ook weer voldaan.
Op weg naar Te Anau toch nog even langs Arrowtown gereden. Een lieflijk, historisch en toeristisch stadje. Picknick op Buckingham Green, lovely. We hadden weer een toeristische route genomen naar Te Anau. Daar aangekomen bij ons hostel: Rosie's Backpackers, werden we warm onthaald door Rosie. Hun huis fungeert ook als hostel, geen sleutels nodig, er is altijd iemand thuis en de deur blijft open.
Gezellig, huiselijk, vriendelijk, knus.
De weg naar Milford Sound is gesloten vanwege slecht weer, zware regenval daar en vallende rotsjes. Rosie zal morgen informeren of het door kan gaan. Rosie probeerde voor ons nog de Doubtful overnight cruise te ruilen met de Milford maar dat lukte niet. Jammer, maar helaas. We hebben hier een "share" room en delen hem met een ander stel dat er al was. Een Belg uit Gent (Wouter) en Karin vd Linden uit Boekel, assistente bij dr. Biggelaar. Hoe klein kan de wereld zijn!!! Lekker verhalen uitgewisseld en plannen doorgesproken. Zij reizen net andersom. Nog een telefoontje naar Riverton waar de broer en zus van Pauline Baas wonen. 19 december mogen we bij een van hun slapen. Nico, de zoon van Leo en Pauline verblijft daar voor vakantiewerk en zien we Nico dus ook even.
's Avonds nog een dvdtje gekeken en toen naar bed.
En maar hopen dat het weer toch beter wordt.

• 17 December 2012 - 12:58

Wilma En Rien:

heb je bericht via Petra en Walther ontvangen, geeft niks ijn email is wilmamanders2@gmail.cm. Jullie verslagen en reis: GEWELDIG!!!!

• 17 December 2012 - 12:59

Wilma En Rien:

fout email adres boven :wilmamanders2@gmail.com

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012