QUEENSTOWN . BUNGEE DAY zat. 15 dec. 2012 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu QUEENSTOWN . BUNGEE DAY zat. 15 dec. 2012 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

QUEENSTOWN . BUNGEE DAY zat. 15 dec. 2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

15 December 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Yes, yes, voor Hans The BIG Day!!!!!!
Rustig ontbijtje gedaan, lunchpakketje gemaakt en dan naar de "farmers" markt. Dat stelde hier echt niets voor. Enkele kraampjes: kaas, honing, brood, zeep, koffie, that's it. Maar niet getreurd, aan de haven is ook nog een markt. Een kunstmarkt.
Maar die in Nelson was mooier en groter. Wel super gezellige omgeving. Een vrouwtje van de zelf gebreide mutsjes kraam maakte een praatje met ons over een boek dat ze geschreven had. Leuk vrouwtje, aardig gesprekje.
Bij de glaskunstenares moesten we natuurlijk wat langer kijken en vertelden wij van ons glashobby en lieten haar de foto's zien van Hans zijn brandschilder project. Ze was super enthousiast en houdt heel erg van mensen, die glas als hobby en kunst zien. We moeten zeker haar website eens bekijken, want vorige jaar had ze met een , voor ons hotpot object, een prijs gewonnen. Ze liet ook de glazen staafjes zien waarmee we kralen kunnen maken, (mooi Petra om te zien!!!)
Nog wat rondgeslenterd daar en toen naar THE STATION, om 13.30 moeste we ons melden, om 14.00uur werden opgehaald voor een rit van ong. 35 min.. Ik was erg zenuwachtig en het was ook nog een eng eenbaansweggetje van gravel waar we omhoog moesten. Hans had alleen " gezonde" spanning. Toen allebei een harnas aan en naar de spring lokatie. Om ong. 15.00uur dook ons Hansje de diepte in!!!
Het springen en terugkomen was snel voorbij, misschien wel te snel. Excited!! Toen Hans de voetjes weer op de cabinevloer zette was hij even een beetje onevenwichtig, maar dat ging snel over. (In Puzzling World had hij daar veel meer moeite mee.) Het was echt kicken!!
De 2de sprong is voor " slechts" $79, maar die deed Hans toch maar niet. Foto's video, T shirt in ontvangst genomen en daar was het busje weer om ons terug te brengen naar Queenstown. Daar aangekomen vroegen de meiden van de balie meteen hoe Hans het had gevonden. Zijn antwoord: te kort, ze klapten en feliciteerden hem.
Hans vond het amazing, super en was blij de kick te hebben gehad.
En nu proberen de video op youtube te krijgen.
De dames helpen me fantastisch!! Geweldig!!!.
En nu "MOETEN" we naar de Freg Burger, ha, ha, ha,.
Nou dat hebben we geweten: matje, matje, wat een drukte.
Er wordt volle bak gewerkt en het gaat vliegensvlug en lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr, mmmmmmmmmmmmm.
Een lekker flesje bier voor Hans erbij en smullen maar.
Je hebt gelijk, Bjorn, dit moet je gedaan hebben!!!

Teruggekomen in het hostel:
I'am satisfied, Hans said and he closed his eyes for a nap.
See you tomorrow.

• 16 December 2012 - 13:13

Sjan Van De Ven:

hoy dat was goed wat hans heeft gedaan met dat bungee jumpen. ik doe het niet na.jullie hebben een prachtig mooie natuur in de omgeving en mooi weer niet te heet want dan kan je ook veel dingen doen nog heel mooie dagen en ik hoor wel weer van jullie gr van hans en sjan uit veghel

• 16 December 2012 - 19:25

Thea En Bert:

hoi jeanneke en hans het gaat goed met jullie als ik dat zo bekijk.nog veel plezier en veilige avonturen.groeten bert en thea

• 16 December 2012 - 21:54

Joeri:

Ik heb het bungee-filmpje al gezien op youtube, erg dapper hoor oompje. Nog een fijne vakantie toegewenst.
    Groeten van Joeri en Snuffie.

• 16 December 2012 - 23:01

Marc:

Held.

• 17 December 2012 - 08:57

Ineke:

wat ge weldig hans [kriebeltjes in de buik?]en jij weer blij jeanneke dat ie er weer was?
    en dan doen ze de[oudjes in een rustig deel van hotel]jullie laten zien dat de oudjes nog veel kunnen
    prachtige foto,s zijn het weer
    groetjes ineke

• 19 December 2012 - 11:34

Anja Vd Bosch:

Ik wist niet dat ik zoooon stoere broer had geweldig jongske.