TE ANAU Ma. 17 dec. 2012 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu TE ANAU Ma. 17 dec. 2012 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

TE ANAU Ma. 17 dec. 2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

17 December 2012 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Wij sliepen met 4 op een kamer. Wij hadden het stapelbed toegewezen gekregen en ik sliep bovenin.
We hebben lekker lang uitgeslapen, want het regende vannacht al een paar keer en we hoefden niet zo vroeg op pad, als Milford door gaat.
Op facebook nog ff gekletst met agnes en Bjorm.
Ja, jammer, maar de Milford Sound gaat definitief niet door.
Het regent nog steeds en wat blijkt, het rgent zowat de hele dag.
We hebben nu een echte relaxdag. Zijn nog even naar het citycentre geweest en daarna ons op de plannen voor de komende tijd gefocust. Rosie kwam af en toe ook eens kijken en vragen hoe het ging, ze hoorde zoveel plaatsnamen. Mathea (D) vertelde ook honderduit over zijn belevenissen. Er kwam ook nog een Israelier bij met zijn ervaringen . Wouter en Karin zijn onderweg naar Stewart Island. We krijgen van Mathea nog wat (bekende) tips voor de Catlins en Peninsula.
Rosie had intussen een tussendoortje gebakkn: Piklets. We mochten ze allemaal proeven. Het zit tussen een pannekoek en een poffertje, ze doen er jam en creme op. Het smaakte erg lekker. mmmmmmmm
We zijn er intussen uit betreffende de komende hostels . En zo brengen we deze natte, stormachtige maadag rustig door, af en toe sfeervol opgeluisterd door Andre Boccelli en pianospel van een van de gasten.
Geen foto's vandaag. Dat is eigenlijk saai, daarom zetten we hier de "ferg" burger maar bij.
Morgen de Doubtful overnight cruise, moet geweldig zijn. J
ullie moeten er wat langer op wachten, want we hebben dan geen internet.
Doei doei.

• 18 December 2012 - 19:14

Joep Kanters:

Hoi Hans en Jean,
    Oohh die hamburger zou ik ook wel lusten jammie!!!!!!!!!!!
    Ahhhh grapje en nog veel plezier op jullie avontuurlijke vakantie
    Groetjes joep.

• 19 December 2012 - 11:46

Agnes:

hoi Jeanne en Hans

Wat een prachtige foto's

• 19 December 2012 - 18:38

Danny & Annemarie:

hoi hoi vakantie gangers/genieters

ik heb van jullie bjorn die link gekregen van Ome Hans zn BUNGEE!!!!
    in 1 woord je bent de BOMB!!!!
    kei gaaf om te zien en te horen dat jullie t goed hebben

groetjes Danny en Annemarie en de kids

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012