NEW PLYMOUTH zon. 2 dec. 2012 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu NEW PLYMOUTH zon. 2 dec. 2012 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

NEW PLYMOUTH zon. 2 dec. 2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

02 December 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

It’s raining cats and dogs.
Als ontbijtje hadden we pancakes. Dat is in huize Baas zondagochtendkost en we moeten zeggen dat ze heerlijk smaakten.
Het is echt verschrikkelijk regenachtig weer.
Het houdt maar niet op. Mailtjes de deur uit gedaan, want we wisten nog steeds niet wat E2 had gedaan de laatste 2 zaterdagen.
Nou daar werd vlot op geregeerd, dankjewel Riette.
Het werd een middagje koffiën en films kijken.
Wel fijn dat we een goed onderkomen hebben nu.
Kok Leo toverde weer lekker kost tevoorschijn, dit keer een curry.
Morgen is het bijna zeker dat het weer zonnig wordt, het is momenteel ook vrij mistig. Als dat zo is gaan we Mount Taranaki op. Maar dat lezen jullie morgen dan wel weer.
Op dit tijdstip: goede morgen voor jullie en
wij gaan alweer bijna naar bed.
Hartelijke groetjes en tot morgen.

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012