NEW PLYMOUTH di. 4 dec. 2012 - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu NEW PLYMOUTH di. 4 dec. 2012 - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

NEW PLYMOUTH di. 4 dec. 2012

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

04 December 2012 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Vandaag staat het strand aan Beach Road gepland, maar we zijn er bang voor. Af en toe valt er een druppel. Toch maar eerst het diner voor vandaag klaargemaakt. Jammer genoeg begon het steeds harder te regenen toen we op weg waren naar het strand net buiten New Plymouth. Het moet erg mooi zijn, bestaande uit lavasteen, het wordt ook wel het zwarte strand genoemd. Toch maar onverrichter zake teug gekeerd, langs Countdown en de auto afgetankt.
In de namiddag met Leo naar de farm van Pauline, waar zij 2x per dag 150 koeien gaat melken. 's Morgens vroeg van 05.30 tot plm. 08.30uur en 's middags van 14.30 tot plm 17.30uur. Interessant om te zien als je dat nog nooit van dichtbij heb meegemaakt. De koeien gaan per 20 aan de melkmachine en lopen daarna zelf naar hun wei.
De nasi die we gemaakt hadden smaakte de family voortreffelijk. Morgen gaan we naar Wellington en vrijdag naar het Zuidereiland.
We hebben een paar hele fijne dagen, soms ook erg natte, dagen gehad in New Plymouth en dat was zeker ook de moeite waard.
Volgend jaar komt Leo met zijn jongste zoon, Jos, ons een bezoekje brengen.
And so we are travelling on..........................

• 04 December 2012 - 10:34

Agnes:

goed zo dat je je door een paar druppels niet de pet laat bederven
    leuk die verslagjes, kijk er steeds naar uit
    xxx Agnes

• 04 December 2012 - 10:55

Nancy:

Klinkt allemaal erg gezellig.
    Jammer van het weer maar volgende keer misschien beter.
    Gr Nancy

• 04 December 2012 - 11:59

Walther & Petra:

Hoi Jeanneke en Hans, wij volgen jullie tijdens je belevenissen, zijn benieuwd naar
    de foto`s en morgen een mooie dag in Wellington.
    Groetjes van het glastuig

• 04 December 2012 - 14:47

Ineke:

hoi jeanneke en hans wat hebben jullie al veel beleefd.heel leuk om de reisverslagen te lezen
    nog vele mooie dagen daar en ik geniet met jullie mee
    groetjes ineke coolen

• 05 December 2012 - 22:31

Ans Van Der Hofstad:

Hallo luitjes wat heerlijk dat het allemaal goed gaat daar jammer van dat weer want een beetje zon is wel heel fijn maar wie weet komt het nog helemaal goed wij duimen er voor .
    Leuke verslagen schrijf je nou nog heel veel plezier en tot gauw

groetjes Theo en Ans

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012