weekendje weg om te "wennen", ha, ha. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu weekendje weg om te "wennen", ha, ha. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

weekendje weg om te "wennen", ha, ha.

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

31 Oktober 2012 | Nederland, Veghel

Vrijdag 26 oktober 2012 stond ons jaarlijkse weekend met "kampstaf". Deze keer wisten we al waar we terecht zouden komen. Valkenburg was de bestemming. Het is een actief weekend geweest, georganiseerd doot Meriam en Toon. Geweldig!!! Zaterdagochtend met zijn allen op de scooter door het Limburgse knooppuntensysteem. Wie schoen uns Limburg is, werd een feit. Heerlijk over die bruggetjes, fietspaden en langs kastelen. Zondagochtend met zijn allen op de mountainbike door de grotten. Door smalle en soms erg lage gangetjes, met nogal eens een bochtje naar links.
Hans had het nog ff spannend gemaakt door onderuit te gaan, maar gelukkig was er niets beschadigd aan Hans of de grotgang.
Ikzelf vond het soms echt doodeng, maar heb het voor geen goed willen missen.
En zo komt onze wereldreis ook weer dichterbij.
Groetjes.

• 14 November 2012 - 15:09

Nancy:

We zullen jullie hier zeker volgen.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Gr Nancy

• 15 November 2012 - 10:58

Marie-José En Jan:

Hans en Jeanne,

"Ja, ut waar wir kei-skôn !!!!"
    Wat hebben we weer genoten van ons gezamelijke weekendje weg vol met grappige, spannende, lollige, hylarische en ontroerende momenten....
    Zulke momenten zullen er de komende 2 maanden voor jullie ontzettend veel zijn. En wij willen die graag met jullie delen. Op afstand welliswaar, maar daardoor zeker niet minder bizonder.
    Het komt al aardig dichtbij, nu.
    Jullie zijn vast druk met de laatste voorbereidingen en Jeanneke kennende wordt alles tot in de puntjes geregeld.
    Alvast veel voorpret....

Kus, Jan en Marie-José

• 18 November 2012 - 11:41

Rinie & Annie.:

Jeanneke en Hans,
    Nog en paar dagen en dan is het zo ver.Spannend he ?
    Geniet er samen van het gaat zo snel.`n heel goede reis en een heel mooie tijd toegewenst.
    Groetjes:Rinie & Annie.

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012