WEER THUIS Ma 21 januari 2013 Veghel - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu WEER THUIS Ma 21 januari 2013 Veghel - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

WEER THUIS Ma 21 januari 2013 Veghel

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

25 Januari 2013 | Nederland, Veghel

Na een, wat leek, hele lange vlucht van Osaka naar Amsterdam zijn we nu weer thuis.
Vanochtend 06.15 uuur Japans tijd uit bed, koffers pakken, aanlopen naar, bustation kaartje kopen en op nar Kansai Airport. Daar aangekomen moeten we een tijdje wachten voordat we mogen inchecken. Tijd dus om ons ontbjtje te nuttigen en daarna wandelen we nog wat rond. Zodra we door de douane zijn en door de tax free shops gehobbeld zijn nemen we plaats bij onze Gate. Vlakbij is een wifi punt, dus besluit ik daar nog wat te internetten.
Om 10.40uur mogen we het vliegtuig in,maar eerst de vippers en dan de mensen met kinderen Je hebt allemaal en kleur kaart en wij hebben geel. Rond 12.00uur gaanwe de lucht in.
De horloges moeten 8 uur worden teruggezet, het is dus nu 04.00uur. Er zijn aardige Nederlandse stewardessen aanboord en we doden de tijd met slapen, filmpjes kijken en zo. We hebben nu een brije stoel tussen ons dus ruimte geoeg. Rond half 4 landen we, koffers ophalen en om half 5 begroeten we zoonlief Björn. Omdat we om half 3 nog gegeten hebben en Björn ook net wat op heeft, besluiten we linea reta naar Veghel te rijden. Björn was met zijn eigen auto gekomen, omdat de onze een lege accu heeft opgelopen. De wegen zijn goed te berijden en het plakt goed. Ook de tussenstop lassen we af.
THUIS!!!!
Heerlijk om toch weer thuis te zijn.
Welkomstbloemen van Blauw Geel E-2 en diverse kaarten. Leuk!
Björn gaat iets te eten halen, voor Hans fricadel die heeft Hans wel gemist. De maaltijd det ons goed en we babbelen lekker de avond door.
Rond half 11 duiken we ons bedje in. Het is toch een erg lange dag geweest.
We hebben in Nieuw Zeeland en 32 verschillende hostels, hotelsen bij gastgezinnen geslapen. Hebben op het Noorder Eeiland 4006 km gereden en op het Zuider Eiland 3314 km gereden en 622 liter petrol getankt.
De veerste nacht thus hadden we nit zo goed geslapen, de derde nacht was de eerste prima nacht.
Veel vertellen, veel aanloop, veel telefoontjes en veel nagenieten.
Dan komt de tijd om mijn dagboek af te ronden en dat wordt nog een hele klus. Maar.......... die is nu ook geklaard.
Maak een afspraak en je bent welkom om het allemaal eens mee door te nemen.
Het reisvirus hebben we meegekregen.....................
sparen..... plannen,......... onderzoeken en op naar.............................