OASAKA AIRPORT - Reisverslag uit Osaka, Japan van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu OASAKA AIRPORT - Reisverslag uit Osaka, Japan van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

OASAKA AIRPORT

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

21 Januari 2013 | Japan, Osaka

Hallo allemaal,
Ik heb hier op Kansai Airport bij gate 35 zowaar een hotspot punt waar ik ff alle verslagen kan bijwerken!!!! Yes, yes, yes.

We werden niet gewekt, hadden ze de niet begrepen aan de receptie, maar we waren natuurlij toch op tijd wakker . Koffers en handbagage bijeen genomen en naar het busstation gewandeld. De bus kwam al vrij snel en om 06.53 reden we aan. Wat is Osake grooooot nu we bij daglicht de 1 uur durende busreis terug naar Kansai Airport rijden. Geen wonder dat zovelen met een mondlapje lopen. Heel de industrie van Amsterdam en Rotterdam bij elkaar kan er niet aan tippen zoveel industrie en rokende, rokende, rokende,, rokende schoorstenen als je hier ziet.
Het inchecken ging ook goed en we zijn al door de duane.

Alle tijd voor ons eigen nu.

Op weg naar home sweet home!!!!

• 21 Januari 2013 - 15:00

Ineke:

welkom welkom terug

• 21 Januari 2013 - 20:57

Ans:

Hopelijk zijn jullie weer goed thuis gekomen welkom in het Veghelse

groetjes tot snel A|ns

• 22 Januari 2013 - 15:34

P Vogels:

hallo fam
    een welkom thuis in het koude veghel

jopie en piet

• 25 Januari 2013 - 22:23

Frans Pepers:

Hoi Hans en Jeanneke,

ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar alsnog welkom back.
    Geweldig om jullie enthousiaste verhalen te lezen. Je zou er zo naar toe willen.
    Binnenkort horen we het nog wel eens rechtstreeks van jullie.
    Gr.
    Frans

Hans en Jeanneke Callaars

Hans en Jeanneke Callaars gaan het avontuur aan door een reis te maken van twee maanden. Ze zullen via Hong Kong naar Nieuw Zeeland vliegen, daar een flinke rondreis maken, om vervolgens via Osaka terug naar Nederland te vliegen. Volg hier hun avonturen tijdens de reis.

Actief sinds 10 Okt. 2012