Nog ff - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu Nog ff - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

Nog ff

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

18 November 2012 | Nederland, Veghel

Vandaag zondag 18 november was het ff erg gezellig. Lekker gekoffied en gebabbeld. Goede reis aan ons gewenst. Daarna naar de intocht van de Sint geweest. En nu de koffers pakken........

• 18 November 2012 - 23:39

Marco En Christel:

Hans en Jeanneke,
    Wij willen jullie een goede reis wensen! Ook heel veel reisplezier (en springplezier). Het zal een hele ervaring worden.
    We volgen jullie op jullie blog.
    Geniet ervan en tot over een paar maanden.
    Groetjes Marco en Christel en de jongens

• 20 November 2012 - 14:13

Joost En Marie-José:

Ha wereldreizigers,

We wensen jullie een hele fijne vakantie toe, geniet er samen ontzettend van!!!
    Wij goan hier nog efkes dur mè allerlei andere dingen.

liefs, Joost en Marie-José

• 20 November 2012 - 20:28

Jan En Marie-José:

Lieve Hans en Jeanneke,

Wat moet het voor jullie ontzettend spannend zijn,
    maar ook geweldig dat het nu bijna zo ver is...
    Het wordt vast een tijd om nooit te vergeten.
    We gaan jullie natuurlijk volgen via deze site en samen met jullie genieten
    van alle belevenissen en avonturen.
    Een hele goede reis!

Ajuus, Boer Jan en zijn Boerin Marie-José

• 22 November 2012 - 06:06

Len:

Hoi reizigers,

Vanuit de nachtdienst nog een fijne vliegreis gewenst. Ik hoop dat alles naar wens verlopen is, en dat jullie vannacht toch nog wat hebben kunnen slapen in het vliegtuig. Nog even volhouden en dan kan de rondreis beginnen. Geniet ervan.

• 23 November 2012 - 15:32

Huub En Bep Van Der Zanden:

Hoi Hans en Sjan wel wat laat maar alsnog een heel goede reis en veel plezier gewenst we blijven jullie volgen!! Groetjes

• 27 November 2012 - 18:12

Bea:

Hey callies

Hoop dat daar alles naar wens is maar dat zal wel, geniet ervan samen, en een hele fijne vakantie van ons allen xx Bea en de kids

• 27 November 2012 - 23:36

Wilma En Rien:

hopelijk goed aangekomen, veel plezier enne we blijven jullie volgen.

• 28 November 2012 - 13:21

Annemiek Koolen:

hey jullie daar. zijn jullie goed aangekomen, en waar hangen jullie nu uit

groetjes Annemiek

• 28 November 2012 - 20:53

Mark , Linda, Carlo Van Kessel :

Beste Hans en sjan,

Heel veel plezier op deze mega geweldige ervarings reis. Geniet er volop van, want na een lange voorbereiding zul je waarschijnlijk merken dat de tijd voorbij zal vliegen. Doe voorzichtig en sla alle indrukken, geuren en kleuren maar goed op.

• 30 November 2012 - 10:16

Paula V. Schijndel:

Hallo Hans en Jeanne
    Hoe is het daar? Hebben jullie het leuk?
    Hier is het koud we krijgen winterse buien.
    Nog een fijne vakantie samen en genieten he!
    Groetjes en een dikke knuffel
    Paula