Aftellen begint langzaam vorm te krijgen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu Aftellen begint langzaam vorm te krijgen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hans en Jeanneke Callaars - WaarBenJij.nu

Aftellen begint langzaam vorm te krijgen

Door: Jeanneke

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanneke Callaars

10 Oktober 2012 | Nederland, Veghel

Beste nieuwsgierigen!
In het Nederland waarin de herfst langzaamaan zijn intrede doet, zijn wij, onze Hans en ik, al langzaam aan aan het aftellen. We kijken écht uit naar onze reis en hebben er superveel zin in. Toch vinden we het ook wel een beetje spannend om huis en haard, familie en vrienden, voetbal en de andere hobbies, achter te laten in het vertrouwde Veghel.
Twijfels? Nee, die hebben we niet!
Bovendien zijn de tickets geboekt, de hotels in Hong Kong en Osaka besproken, de auto is gehuurd en de eerste contacten zijn via zoonlief gelegd met "NZ-locals"...
Via deze weg wil ik jullie allemaal uitnodigen om onze belevenissen te volgen. Wij zullen het zeker op prijs stellen dat er mensen vanuit Nederland begaan zijn met ons wel en wee tijdens dit avontuur!
Probeer ervan te genieten zoals wij, dan komt alles goed! ;)
Enjoy!

• 24 Oktober 2012 - 22:09

Christel En Marco:

Hoi Hans en Jeanneke,
    Wat super leuk om jullie avontuur zo te kunnen gaan volgen.
    Als jullie net zoveel schrijftalent als jullie zoon hebben, dan wordt dit een mooi reisverslag. Zijn
    verhalen hebben we met veel plezier gelezen.
    Wij hopen dat jullie een geweldige reis gaan beleven met zijn tweetjes en dat jullie nog lang samen
    van de herinneringen mogen gaan genieten.
    Maar eerst ... een fantastische reis!
    Heel veel plezier daar saampjes.
    Groetjes Christel en Marco, Dennis en Thomas

• 30 Oktober 2012 - 16:54

Agnes:

ga alles volgen mooi en fijn dat jullie lekker samen zo'n grote reis gaan maken.
    veel liefs Agnes

• 31 Oktober 2012 - 15:07

Fam Van Der Kallen:

hoi hans en jeanneke,

nog net op de valreep kwam ik jeanneke tegen in veghel. wat een mooie uitdaging gaan jullie aan. nu nog gezond en vitaal, dus dat moet gaan lukken.

via deze weg wensen wij jullie dus een fantastische reis toe !!

ga ervan genieten.

groetjes nico anita en anna

• 31 Oktober 2012 - 16:50

Björn:

Het komt steeds dichterbij... Nog 3 weken!

• 15 November 2012 - 19:50

Anja:

ik was met kim vanmiddag nog even bij jullie, blij dat ik nog even de tijd had om jullie nog even te zien. ik hoop dat deze reis alle verwachtingen overtreft wens jullie veel plezier en goede reis en ga jullie zeker volgen via deze site groetjes

• 17 November 2012 - 19:49

Agnes:

nog 4 nachtjes slapen en morgen nog even goede reis wensen en dan tot volgend jaar